Medicina Integrativa & Coach Nutricional
Menú

31 Març 2016

EL NUTRIENT VITAL

coaching nutricional

Saps quin és el nutrient més important del teu organisme?

Molt sovint faig aquesta pregunta a molts dels meus pacients. També ho pregunto quan faig una xerrada o conferència sobre alimentació saludable.

Les respostes són variades i interessants, però gairebé mai ningú encerta.

Seguir llegint...

15 Febrer 2016

ELS 5 MILLORS TRUCS PER ACONSEGUIR UN SON REPARADOR

coaching nutricional

Durant la nit, mentre dorms, el teu organisme realitza infinitat de processos reparadors i desintoxicants per a posar-te a punt per un nou dia. 

Si tots aquests processos no es realitzen correctament, quan et despertes et trobes cansat, rígid, embotit, amb el cap poc clar i amb la sensació de que tot i haver dormit 8 hores no has descansat bé. 

Això pot succeir-te de forma puntual si per exemple surts a sopar fora amb els amics, però mai hauria de ser una sensació habitual de cada matí.

Seguir llegint...

10 Novembre 2014

Pagues el gimnàs i no hi vas?

coaching nutricional

Jo t'he de confessar que sí, encara que..... fa molta ràbia!!Hi ha èpoques de la meva vida en les que perdo el ritme i em costa molt ser constant i disciplinada amb l'esport, en altres moments no perdono el gimnàs ni un sol dia!!!

No ho entenc!!! Et trobes tan bé quan acabes de fer exercici... és una sensació tan agradable i tan endorfínica de benestar físic i mental, ...... que sembla mentida que a vegades em pugui passar dies sense trepitjar el gimnàs. 

Seguir llegint...

05 Juny 2014

Créixer en les adversitats

coaching nutricional

El que t'explico en aquest article és una experiència personal 100% verídica, tinc molts testimonis!!!!

No existeix una única realitat, cada vegada n'estic més convençuda!! 

Davant una mateixa situació cada persona capta, integra i analitza de forma molt diferent una sèrie de factors i característiques, això inevitablement genera unes sensacions i emocions internes que determinen una forma de reaccionar també molt diferent davant un mateix estímul o situació inicial. 
Et vull explicar una anècdota que em va succeir a l'estiu de 2011 a Costa Rica.

Seguir llegint...

14 Gener 2014

Objectius 2014 vs. Objectius de Vida

coaching nutricional

Objectius de vida

No t'ho pots perdre per iniciar l'any amb bon peu!!!
Comença el 2014 i com sempre molts ens plantegem llistats plens de propòsits per aquest nou any.

Aprendre anglès, anar al gimnàs, gaudir de més temps a l'aire lliure, trucar i sortir més amb els amics, tenir més temps per mi, trobar una feina millor, perdre pes etc...

Et sona? Avui et proposo fer-ho diferent!!!

Jo aquest any m'he traçat big goals.

Seguir llegint...