Medicina Integrativa & Coach Nutricional
Menú

19 Març 2015

5 Joies Homeopàtiques

homeopatia

tub homeopatia dra. nataliaflores

Si em coneixes o has llegit el meu web sabràs que practico el que s'anomena Homeopatia Unicista. Això vol dir, que busco per a cada pacient de forma individualitzada un remei homeopàtic concret que englobi la seva totalitat simptomàtica i l'ajudi a restablir l'equilibri intern i l'estat de salut de forma integral i holística.

Tot i així, després d'anys d'experiència i d'estudi amb diferents col·lectius de pacients, he arribat a la conclusió

Seguir llegint...

03 Abril 2014

La primavera i les al·lèrgies

homeopatia

Per fi els dies són més llargs, fa més bona temperatura i ve de gust passar més estones a l'aire lliure, ... ja és Primavera!!!

Però...., no tothom està content. Avui en dia, són molts i cada vegada més els que pateixen d'algun tipus d'al·lèrgia i sobretot en època primaveral. 

Seguir llegint...

18 Novembre 2013

Tens les defenses a punt?

homeopatia

6 Trucs per avançar-te als virus d'aquest hivern

Ha costat però ..... per fi sembla que han arribat els primers freds de tardor!!!

En aquest moment de canvi de temperatures, fa 10 dies encara estàvem a 20ºC!!! és quan les nostres defenses són més vulnerables.

Ara és el moment d'estimular el teu sistema inmune per garantir una bona salut per a tot l'hivern.

Ja comencen les passes de grip, constipats, bronquitis, tos, gastroenteritis, virus intestinals, etc...

Vull compartir amb tu els meus trucs per tenir les defenses a punt aquesta tardor-hivern:

Seguir llegint...